Servicerelaterade frågor
Kan ni ta ALLA typer av uppdrag?
Vi ser gärna att du/ni hör av er till oss, tveka inte! Därifrån avgör vi omfattningen på ditt uppdrag, för att sedan ge dig ett ärligt svar på om vi besitter den rätta kompetensen för att hjälpa dig!
Är det så att vi inte kan hjälpa dig kommer vi ändå försöka vägleda dig, så att du vet vem du ska vända dig till för att få problemet löst!
Vad händer om ett uppdrag inte hinner slutföras?
Arbetet pausas och vi kommer överens om en ny tid när arbetet kan återupptas.
Att ett arbete inte hinner slutföras kan exempelvis bero på att arbetet var mer tidskrävande än vad som beräknats, eller att problem uppstod under arbetets gång. Men då kommer vi alltså återuppta arbetet på en annan tid som passar.
Hur lång tid tar det från första kontakt till att arbetet påbörjas?
Så fort du kontaktar oss så återkommer vi så fort som möjligt för att komma överens om en tid för uppdraget. Vanligtvis tar det endast ett par dagar innan vi är på plats, men ibland ännu snabbare!
Ekonomiska frågor
Använder ni Rut-avdrag och liknande förmåner?
Självfallet använder vi RUT-avdrag på de tjänster där det är berättigat. Är det aktuellt att använda ROT gör vi såklart det också!
Detta är ingenting du som kund behöver tänka på eller göra något åt utan det löser vi via faktureringen och godkännande från Skatteverket.
Juridiska frågor
Vad lagrar ni för information om kunder?
Vi kan komma att lagra:
- Namn
- Adress
- Kontaktuppgifter
- Uppdrag
- Personnummer
Om du som kund inte längre vill att vi ska spara informationen om dig så är det bara att kontakta oss så raderar vi den!
Vad lagrar ni för information om användare?
För alla enheter som ansluter till våra tjänster lagrar vi:
- Anrop
- Enhetstyp
- Webbläsare
För användare med konton till våra tjänster lagrar vi samma information som alla användare men också:
- Inloggningsuppgifter
- IP-adresser
- Kontaktuppgifter
- Kunduppgifter
Tekniska frågor
Hur rapporterar jag ett fel?
Du kan rapportera fel på flera sätt. Antingen genom att skicka ett meddelande på hemsidan där du anger rapportera fel i ärende, eller via att mejla oss på kontakt@ttupp.se och tala om att det är ett fel du vill rapportera.
Vi hoppas då kunna åtgärda felet så fort som möjligt!
Övriga frågor
Varför hittar jag inte den informationen jag letar efter?
Vi ber om ursäkt för det, och ber dig därför att skicka en fråga till oss så kan vi troligtvis ge dig det svar du söker.
Vi uppdaterar våra plattformar kontinuerligt och jobbar ständigt med att få ut den senaste informationen om oss och om våra tjänster.